Καλωσορίσατε!

Γεια χαρά!
-Αυτό το blog-site δημιουργήθηκε με σκοπό την ενημέρωση σας όσον αφορά τις εμφανίσεις - συναυλίες - συμμετοχές,
καθώς και την προβολή υλικού μας.
-Στη σελίδα αυτή θα βρείτε ανακοινώσεις που αφορούν τα παραπάνω , οπτικοακουστικό υλικό , καινούργια τραγούδια κ.α.

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Τραγούδι: Κύκλοι

Κύκλοι

Μουσική/Στίχοι: Βαγγέλης Μαγνήσαλης

Ακούστε εδώ:    

Νύχτες Σεπτέμβρη, στο γραφείο είμαι μόνος
ότι κι αν κάνω, δεν μπορώ να με βρω
Νύχτες Σεπτέμβρη, μελαγχολία στο τέρμα
ένα στίχο ψάχνω προχωρήσεις, μόνο για παρέα

Νύχτες Δεκέμβρη, παντού στολισμένα
στην καρδιά μου ένα φύλο, που το σέρνει ο αέρας
Νύχτες Δεκέμβρη, πάντα υπάρχει μια ελπίδα
όμως στο Σύνταγμα δέντρο και δίπλα νεκροί

Νεκροί από ιδέες, αλλού νυχτωμένοι
σου μοιάζουνε ξένοι, μα είναι γνωστοί
και αν προχωρήσεις, όνειρα στοιβαγμένα
σου μοιάζουν βρεγμένα, μα είναι στεγνά

Αισθήματα πόλης και μίσος που δέρνει..
μα μες στην καρδιά σου, δεν μπορεί, κάτι θα ζει...



Ανάσταση βλέπω μόνο μες στα βιβλία
αλλού με πάει η ιστορία, και αλλού με σπρώχνει ο καιρός
και ότι και αν κάνεις, και όπως και αν το κάνεις
πάντα εδώ καταλήγεις, στον δικό μου εαυτό

Νύχτες Αυγούστου, παντού και πάντα μόνος
τύφλα ερωτευμένος και η πανσέληνος
και όταν ανοίξεις να δεις τις ειδήσεις
λες δεν μπορεί, εγώ δεν ζω εδώ...

Ίσως είμαι τρελός που πιστεύω στα ωραία...
ίσως να είμαι τρελός, που έχω αντέξει εδώ...

Νύχτες Αυγούστου, πως περνάει ο καιρός
η ζωή κάνει κύκλους ή εσύ μένεις εδώ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου