Καλωσορίσατε!

Γεια χαρά!
-Αυτό το blog-site δημιουργήθηκε με σκοπό την ενημέρωση σας όσον αφορά τις εμφανίσεις - συναυλίες - συμμετοχές,
καθώς και την προβολή υλικού μας.
-Στη σελίδα αυτή θα βρείτε ανακοινώσεις που αφορούν τα παραπάνω , οπτικοακουστικό υλικό , καινούργια τραγούδια κ.α.

Παρασκευή 6 Ιουνίου 2014

Τραγούδι: H ζωή μου μοιάζει

Μουσική/Στίχοι: Βαγγέλης Μαγνήσαλης
Η ζωή μου μοιάζει... ένα από τα πρώτα τραγούδια... 



Η ζωή μου μοιάζει
σαν φωτογραφία
που έχει χάσει το χρώμα της
και έχει μείνει κρύα

Σε ένα ασπρόμαυρο μέλλον
σαν σκυφτός καβαλάρης
που έχει χάσει το άλογο
και της ζωής τη σκυτάλη

Η ζωή μου μοιάζει
σαν ένα παιχνίδι
που όλοι παίζουνε
για τον ίδιο στόχο


Σαν τον μετανάστη
που έχει αλλάξει τόπο
και δεν θέλει να αλλάξει
κι όμως τον αλλάζουν

Και όλοι θέλλουν να αλλάξω, και να γίνω κάτι...
που δεν με εκφράζει, αλλα με πειράζει...

Στη ζωή που δίνω
όχι για να παίρνω
και ότι παίρνω, πάλι
πίσω το γυρνώ

Τώρα κάθομαι
και σκέφτομαι μόνος
μηπως κάνω λάθος
στον τομέα αυτό...

Όλοι λένε πώς
για να γίνεις ''κάτι''
πρέπει να τα δώσεις
όλα όσο μπορείς

Άλλοι λένε όμως
πως για να γίνεις κάτι
πρέπει να είσαι εντάξει
με την δικιά σου ψυχή...

Και όλοι θέλλουν να αλλάξω, και να γίνω κάτι...
που δεν με εκφράζει, αλλα με πειράζει...
Και να βρώ τον τρόπο, για να γίνω κάτι...
όπως όλοι άλλοι, όπως τόσοι άλλοι...

Και περπατάω
σε ένα δρόμο άδειο
που όλο κάτι κρύβεται
και θέλει κουράγιο

Σ'αγαπώ και το κρύβω
σε μισώ και το κρύβω
όλα τα κρύβω
και απο όλους κρύβομαι

Η ζωή μου όλη
είναι ενα τσιγάρο
και θα το φουμάρω
όπως εγώ γουστάρω

Γιατι δεν θέλω να αλλάξω, και να γίνω κάτι
που δεν θα με εκφράζει, και θα τους ταιριάζει!
Και να βρώ τον τρόπο, για να γίνω κάτι

όπως τόσοι άλλοι, όπως τόσοι άλλοι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου